Ponad dwie dekady temu marka Cervélo postawiła sobie prosty cel: projektować i konstruować najszybsze rowery na świecie oraz pomóc każdemu – zarówno mistrzom kolarstwa, jak i pasjonatom-amatorom – osiągnąć jak najlepsze wyniki.

Team Sunweb


Założony w 2005 roku zespół zdobył drugie zaproszenie na Tour de France w 2012 roku, co pomogło im zapewnić sobie miejsce w World Tour. Od tego czasu Team Sunweb stał się jedną z najlepszych drużyn w peletonie, co zostało podkreślone zwycięstwem w Giro d'Italia 2017.
Sprzęt Drużyny Sunweb

Od ponad dwóch dekad Cervélo z pasją dąży do celu: uczynić każdego kolarza szybszym. Od samego początku pozostali wierni swojemu wyjątkowemu podejściu inżynieryjnemu: definiuj i mierz, testuj i udoskonalaj, a następnie buduj to, co najlepsze.

Badania Cervélo podnoszą poprzeczkę z każdym nowym modelem, dając lżejsze, sztywniejsze i bardziej aerodynamiczne rowery, które pomagają rowerzystom jechać szybciej i dalej przy mniejszym wysiłku. Nic dziwnego, że wszystkie pięć platform Cervélo - seria R (droga klasyczna), seria S (droga aero), seria P (triathlon / jazda na czas), seria C (droga długodystansowa) i seria T (tor) - konsekwentnie dominują w testach porównawczych i wygrywają nagrody przyznawane przez najbardziej cenione publikacje branżowe. Dlatego dziesiątki triathlonistów mistrzów i olimpijczyków, a także programy męskie, damskie i rozwojowe Team Sunweb, dołączają do legionów oddanych jeźdźców na całym świecie, wybierając Cervélo.






Lapierre

Od ponad 60 lat Lapierre łączy innowacje technologiczne, estetykę, dbałość o szczegóły i doświadczenie w najważniejszych wyścigach, aby zaoferować najpiękniejsze i najwydajniejsze rowery wszystkim miłośnikom kolarstwa.
Technologia Szosowa 

FDJ (Française Des Jeux) i Lapierre są partnerami od 17 lat, a ostatnio Groupama weszła do tego partnerstwa. To przyniosło sukces. W 2016 roku Arnaud Demare odniósł pierwsze zwycięstwo Francji na torze Mediolan-San Remo od ponad 20 lat, podczas gdy zespół FDJ odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w TT w podobnym okresie dzięki zupełnie nowemu  Aerostorm DRS. Tak znakomite wyniki tylko wzmacniają ostatnie zwycięstwa w największych wyścigach świata – w tym l'Alpe d'Huez na Tour de France oraz etapy Vuelta a Espana i Giro d'Italia – w demonstrowaniu ich siły. W tej sile jest też głębia. Drużyna FDJ zdominowała zacięty świat Cyclo Cross, zdobywając mistrzostwo Francji nie mniej niż osiem razy.


Zespół Groupama - FDJ jest mocno zaangażowany w rozwój wszystkich  karbonowych rowerów szosowych Lapierre .  Inżynierowie odbywają regularne sesje testowe,  zarówno podczas zgrupowań kolarzy jaki i w tunelach aerodynamicznych to dzięki ich współpracy Lapierre to jedna z najlepszych marek kolarskich na Świecie  .

Od 2022 r. Możecie zakupić rowery marki Lapierre również w salonie Stajnia Rowerowa .   









Materiał

Materiał użyty jako podstawa ramy wpływa na jej jakość i wydajność. Firma Lapierre pracuje przez cały czas, aby udoskonalić ich  specjalistyczne ramy z aluminium oraz carbonu 


Aluminium . Współpracując ze specjalistycznymi dostawcami aluminium, Lapierre ma  wyłączny dostęp do naszego najwyższej klasy aluminium, Supreme 6. 12% bardziej odpornego i 1,5% lżejszego niż powszechnie stosowane aluminium 7005, ma wyjątkową trwałość i jest dostępne w niektórych wybranych modelach.


Włókno węglowe jest zarówno nauką, jak i sztuką – a rezultatem jest czarna magia.  Pierwsze ramy z włókna węglowego Lapierre  zbudował w 2003 roku i wyróżnia je ponad dekada ciężko zdobytej wiedzy specjalistycznej.
Nadal budowane są ręcznie. Jeden kawałek może wyglądać jak drugi, ale karbon jest niesamowicie elastyczny. Może zginać się i pochłaniać wibracje, być wyjątkowo sztywny lub cokolwiek pomiędzy. Natura węgla jest częściowo tworzona przez ułożenie – sposób ułożenia włókien – a częściowo przez same włókna. W Lapierre używają  czterech rodzajów karbonu  i wiedzą , jak wydobyć to, co najlepsze z każdego z nich. Włókno o wysokiej odporności świetnie nadaje się do pochłaniania i tłumienia – coś, czego możesz potrzebować w sztycach, podporach siodełka lub całych ramach – podczas gdy bardzo wysoki moduł sprężystości jest bardzo sztywny, aby zapewnić efektywność pedałowania. Jednak tag „Bardzo wysoki poziom " nie jest żartem. Jest niesamowicie sztywny. W rzeczywistości jest tak sztywny iż daje niesamowite przekazanie energii to wyróżnia Lapierre na tle konkurencji , Używany jest w modelach  rowerów szosowych ,wyścigowym Xelius .oraz bardziej komfortowych Pulsium, Aircode, a nawet Aerostorm DRS  . Gdzie indziej nowy Cross Carbon jest w całości wykonany z włókien o wysokiej odporności na uszkodzenia , aby zapewnić maksymalną elastyczność, przyczepność i wytrzymałość.
z tego materiału Lapierre tworzy również swoje rowery MTB   .

Lapierre to nie tylko Szosa

Firma Lapierre specjalizuję się również w budowie rowerów MTB zarówno XC jak i Full , ale również w rowerach elektrycznych gdzie modele ze wspomaganiem elektrycznym od Lapierre zdobywają liczne nagrody na targach oraz w prasie branżowej tytułami " e-bike roku  "

A tak piszę prasa o rowerach Lapierre  Overvolt  "  Doświadczenie jakie zdobyli podczas konstruowania rowerów wyścigowych, przełożyli na obszar e-bike, czerpiąc garściami ze sprawdzonych rozwiązań. Tak jest i w tym przypadku. Jeszcze w zeszłym roku żeby kupić tak wyglądający rower o zbliżonych parametrach, trzeba było sięgnąć bardzo głęboko do kieszeni a Lapierre oferuję takie parametry w najlepszych cenach na rynku "