liv

Liv to jedyna marka rowerowa dedykowana wyłącznie kobietom.
Podstawowymi celami marki są:

  • projektowanie i budowanie innowacyjnych rowerów oraz akcesoriów, które są na najwyższym poziomie, dla rowerzystek rożnych dyscyplin, o różnych umiejętnościach i różnej kondycji;
  • opracowywanie treści i programów oraz nawiązywanie współpracy, które wspierają rozwój kobiet - od wiedzy technicznej i umiejętności konserwacji rowerów, po pomysły na podróże;
  • tworzenie inkluzywnej i entuzjastycznej społeczności rowerzystek, gdzie kobiety czują się nie tylko mile widziane, ale i ważne.

Marka Liv została założona w 2008 roku przez Bonnie Tu z Giant Bicycles, kiedy nie mogła znaleźć dla siebie odpowiednich akcesoriów i rowerów. Dostrzegła szansę, by uczynić jazdę na rowerze bardziej dostępną dla kobiet.


Liv wspiera także lokalne i globalne społeczności, aby kobiety mogły w nich znaleźć wspólnotę, edukację i inspirację. Marka nawiązuje relacje z ambasadorkami, sprzedawcami i zawodniczkami na całym świecie.